OBCHODNÍ PROSTORY
Světlo prodává není jen frází, ale vědecky potvrzeným faktem. Správné nasvícení produktů na prodejních pultech, v retailu nebo showroomech má zásadní vliv na úroveň ochoty zákazníků nabízené zboží zakoupit. Zároveň, stejně jako v ostatních segmentech našich zákazníků má světlo podstatný vliv na náladu uvnitř daných prostor a tedy chuť, případně nechuť, tyto prostory znovu navštívit, což je parametr, se kterým je třeba ve světě obchodu bezpodmínečně počítat. Z naší zkušenosti má velký význam především udržení správného indexu podání barev a též ideálního barevného spektra, které jsou různé pro všechny uvedené typy prodejen a zboží. Typicky používáme zcela jiné světlo na prodejní pulty s masnými výrobky, sýry nebo ovoce a zeleninu či pečivo. Stejně tak přistupujeme různě k prodejnám oblečení a textilu, kde je světlo a jeho vliv skutečně velmi znatelný. Pokud jde o showroomy typu autosalon či koupelnové studio, pak si nelze úspěšný prodej bez skutečně kvalitního a zodpovědného přístupu k nasvětlení vystaveného zboží vůbec představit.
Benefity:
-
Výrazné zvýšení estetického dojmu z vystaveného zboží
-
Podstatný vliv na pohodu a příjemný pocit z návštěvy prodejny
-
Pozitivní vliv na pracovníky prodejny
-
Norma ČSN EN 12464-1 a ČSN EN 12464-2
-
Energetická úspora a vysoká spolehlivost