top of page

OBCHODNÍ PROSTORY

Světlo prodává není jen frází, ale vědecky potvrzeným faktem. Správné nasvícení produktů na prodejních pultech, v retailu nebo showroomech má zásadní vliv na úroveň ochoty zákazníků nabízené zboží zakoupit. Zároveň, stejně jako v ostatních segmentech našich zákazníků má světlo podstatný vliv na náladu uvnitř daných prostor a tedy chuť, případně nechuť, tyto prostory znovu navštívit, což je parametr, se kterým je třeba ve světě obchodu bezpodmínečně počítat. Z naší zkušenosti má velký význam především udržení správného indexu podání barev a též ideálního barevného spektra, které jsou různé pro všechny uvedené typy prodejen a zboží. Typicky používáme zcela jiné světlo na prodejní pulty s masnými výrobky, sýry nebo ovoce a zeleninu či pečivo. Stejně tak přistupujeme různě k prodejnám oblečení a textilu, kde je světlo a jeho vliv skutečně velmi znatelný. Pokud jde o showroomy typu autosalon či koupelnové studio, pak si nelze úspěšný prodej bez skutečně kvalitního a zodpovědného přístupu k nasvětlení vystaveného zboží vůbec představit. 

Benefity:

  • Výrazné zvýšení estetického dojmu z vystaveného zboží

  • Podstatný vliv na pohodu a příjemný pocit z návštěvy prodejny

  • Pozitivní vliv na pracovníky prodejny

  • Norma ČSN EN 12464-1 a ČSN EN 12464-2

  • Energetická úspora a vysoká spolehlivost

Máte dotaz nebo zájem o naše produkty?

Díky za Váš dotaz

bottom of page